周秀娜男友 Avis 偷食

周秀娜男友 Avis 偷食

由𡃁模升呢做娜姐的周秀娜,出道時便自爆有位模特兒男友 Avis(陳偉成),二人不時高調曬恩愛。上周四( 20日),她更自爆會為男友煮聖誕大餐,看來打風打唔甩。

正當娜姐諗計與男友過浪漫聖誕之際,有偷食前科的 Avis卻作反。上周五( 21日)淩晨,本刊拍得 Avis鬼祟與有高登女神之稱嫩模 Vivian(羅彩玲)夜蒲,之後更帶埋佢返自己屋企過夜,偷食斷正。

其他女人瞓過男友張牀,娜姐唔嬲就假。周三( 26日),娜姐邊睇相邊剷爆男友:「要用繩綁住佢!」


情海翻波 <br><br>Avis和娜姐拍拖五年,但男方經常偷食,女方又事業心重,搞到感情愈來愈淡。《蘋果日報》圖片
情海翻波

Avis和娜姐拍拖五年,但男方經常偷食,女方又事業心重,搞到感情愈來愈淡。《蘋果日報》圖片
近年周秀娜(娜姐)北上搵人仔,但依然遙距監控拍拖五年的男友陳偉成( Avis)。 Avis每當被拍得有女埋身時,娜姐都會大發雌威宣示主權,又透過傳媒向男友頒布禁慾令。

發現記者即閃

不過要箍住男人的心和身,並非齋噏就得,一向多女埋身的 Avis,亦唔會單憑娜姐一句半句就修心養性。上周五( 21日)約淩晨兩時, Avis現身尖沙嘴夜場,他與數名男性朋友排隊等蒲期間,本刊發現曾推出寫真、有高登女神之稱的 嫰模 Vivian,原來鬼祟地跟 Avis搭上。大約一小時後, Avis與 Vivian等一班人飲飽食醉後離開, Avis攞車之際, Vivian自動波尾隨上車,坐在 Avis隔籬,儼如女主人。

二人由尖沙嘴出發到馬鞍山落車,其間 Vivian趁街上冇人,便乘機繑住 Avis手臂一齊行。之後, Avis似乎發現記者,便立即鬆開 Vivian隻手,一支箭衝入自己寓所大堂,留低 Vivian於大閘外,要大廈保安開閘讓她入屋,過程相當鬼祟。直至翌日早上十一時,二人亦未落樓。
事敗緊張 <br><br>由於當時人少車少,機警的 Avis不久便聽到記者相機的快門聲,他立即鬆開 Vivian隻手,更叫 Vivian留意現場有冇記者。
事敗緊張

由於當時人少車少,機警的 Avis不久便聽到記者相機的快門聲,他立即鬆開 Vivian隻手,更叫 Vivian留意現場有冇記者。
放大圖片
慌張急撇 <br><br>Avis懷疑現場有記者後,便嗱嗱聲衝入寓所大堂,更做手勢示意尾隨 Vivian行快啲。
慌張急撇

Avis懷疑現場有記者後,便嗱嗱聲衝入寓所大堂,更做手勢示意尾隨 Vivian行快啲。
 
前後入屋 <br><br>由於 Avis驚得滯,等唔切 Vivian便一條友返入寓所大堂,令 Vivian十分尷尬,要保安開門才可以進入大堂。
前後入屋

由於 Avis驚得滯,等唔切 Vivian便一條友返入寓所大堂,令 Vivian十分尷尬,要保安開門才可以進入大堂。

自稱下體鑲珠

據知 Avis和 Vivian於一個多月前透過朋友介紹認識,經過幾次夜蒲後,二人便愈玩愈埋。「有次佢哋一齊嚟,之後又一齊跳舞, Vivian開始等埋 Avis先走,大家都知佢哋有路。」 Avis身邊好友說。

今年 30歲的 Avis,擁有 5呎 11吋高及 42吋胸肌,絕對秀色可餐,不過於娜姐的馴服之下, Avis即使對異性起痰亦點到即止。但隨著娜姐將事業重心向北移,與 Avis開始聚少離多,再次激發他潛在的獸性,而且他溝女招數層出不窮。知情人士說:「近排 Avis多咗去蒲,啲女仔見到佢條件唔差,當然主動埋身。但 Avis好識𠱁女仔,仲成日自誇下面鑲珠,性能力好犀利。加上佢同娜姐嘅事業愈來愈懸殊,溝女令佢會攞番優越感!」
鬼祟夜蒲 <br><br>上周五( 21日)淩晨兩點多, Avis於末日唔陪正印娜姐,竟然漏夜竄到尖沙嘴夜蒲。記者發現,戴住帽的 Vivian當時靜雞雞緊隨 Avis身後。
鬼祟夜蒲

上周五( 21日)淩晨兩點多, Avis於末日唔陪正印娜姐,竟然漏夜竄到尖沙嘴夜蒲。記者發現,戴住帽的 Vivian當時靜雞雞緊隨 Avis身後。
便利店買嘢 <br><br>Avis載住 Vivian返到馬鞍山寓所,二人甫下車後,先到寓所附近的便利店買嘢。蒲到咁夜都有精力去便利店,相信 Avis所買的東西極為重要。
便利店買嘢

Avis載住 Vivian返到馬鞍山寓所,二人甫下車後,先到寓所附近的便利店買嘢。蒲到咁夜都有精力去便利店,相信 Avis所買的東西極為重要。

娜姐睇相愕然

周三( 26日)娜姐出席商場活動,記者問她聖誕節是否與男友 Avis共度時,她一改以往曬命作風,說:「唔……都係同屋企人過啦!佢( Avis)唔係我屋企人,我有送嘢俾佢,但仲未收到佢嗰份禮物喎!(擔唔擔心有女仔埋佢身?)冇話驚唔驚喎!朋友唔係男就係女㗎啦!」記者之後向她遞了 Avis偷食照片,她看後一臉愕然,並說:「我唔識呢個女仔喎!嚇!……嚇!呢度邊度嚟㗎?(你冇理由唔知係 Avis屋企喎!)嚇!都係一班朋友玩嚇咋!我唔知呢件事,佢冇同我講,真係要用繩綁住佢。」

另一邊廂, Avis對於偷食一事,斷然否認:「嗰晚唔係過夜,仲有四五個朋友,因為大家飲咗酒,佢有啲醉,又著住高踭鞋,所以先扶住我啫!(驚唔驚娜姐嬲?)佢都知我嗰日出咗去玩!」

Avis強辯還有其他朋友在場,企圖為偷食一事掩飾,但記者當日只目擊他和 Vivian上樓過夜。聖誕幾天,娜姐寧願同屋企人過都冇搵男友,看來二人戀情告急。
娜姐 Avis唔夾口供 <br><br>周三( 26日),娜姐到上水出席聖誕活動。她一邊睇相一邊皺曬眉,更口窒窒說:「我唔知呢件事。」
娜姐 Avis唔夾口供

周三( 26日),娜姐到上水出席聖誕活動。她一邊睇相一邊皺曬眉,更口窒窒說:「我唔知呢件事。」
周三( 26日), Avis如常到佐敦髮型屋開工,對於偷食一事,他否認之餘,更向記者透露一早已向娜姐備案,「我講咗俾佢知!」二人口供唔夾!
周三( 26日), Avis如常到佐敦髮型屋開工,對於偷食一事,他否認之餘,更向記者透露一早已向娜姐備案,「我講咗俾佢知!」二人口供唔夾!
周三( 26日), Vivian現身位於觀塘的模特兒公司,她否認上 Avis屋企過夜,「我哋係好朋友嚟咋!」之後就急急返公司。
周三( 26日), Vivian現身位於觀塘的模特兒公司,她否認上 Avis屋企過夜,「我哋係好朋友嚟咋!」之後就急急返公司。
Vivian避談 <br><br>記者再聯絡其老闆了解,向展邦說:「我唔會過問旗下藝人嘅私生活,但呢件事真係需要了解嚇。」
Vivian避談

記者再聯絡其老闆了解,向展邦說:「我唔會過問旗下藝人嘅私生活,但呢件事真係需要了解

收入差廿倍

 
娜姐近年片酬身價暴升,相反一直全職做髮型師,只是兼職模特兒的 Avis,今年才正式加入娛圈拍戲,二人收入可謂十分懸殊,相差近廿倍。

新女 19歲蔔蔔脆

Avis今次偷食的女主角 Vivian(羅彩玲),只得 19歲,比 27歲的娜姐嫩口。而且 Vivian一樣上圍突出,有 32C,不過論豐滿度,當然娜姐勝一籌。

Vivian2010年簽約由向展邦成立的模特兒公司,同年與其他四個女仔組成「 MI55」,推出寫真力 sell身材無添加。由於 Vivian只有五呎三吋,加上短髮造型,甫出道便有「嫩版朱茵」稱號,亦深得高登網友垂青。
Vivian緋聞唔算多,今年中就被拍得與林建嶽細仔林孝信拍拖睇戲,不過最終分手收場。圖片
Vivian緋聞唔算多,今年中就被拍得與林建嶽細仔林孝信拍拖睇戲,不過最終分手收場。圖片
 
Instagram洩蜜 <br><br>記者於 Vivian的 Instagram中,發現她上月放了一張有 A字吊墜頸鏈的相片,洩露她與 Avis耐人尋味的關係。
Instagram洩蜜

記者於 Vivian的 Instagram中,發現她上月放了一張有 A字吊墜頸鏈的相片,洩露她與 Avis耐人尋味的關係。

偷食有前科

Avis近年經常被拍得背住娜姐偷食,有相有真相,但 Avis依然用盡千方百計,𠱁得返娜姐。
 
肉搏模媽

有指 Avis與模媽 Mia拍攝《喜愛夜蒲》時假戲真做。今年 4月,本刊拍得 Avis與 Mia開完餐後,雙雙上埋 Mia跑馬地寓所過夜。事後 Avis解釋:「我哋純粹傾劇本啫!」
《蘋果日報》圖片
《蘋果日報》圖片
偷運傅穎

去年 8月, Avis被拍得偷運傅穎到天後睇獸醫。報道出街後, Avis立即致電娜姐補鑊,更解釋當日只是巧遇打招呼而已。

熱門文章