羅霖不倒胸

她謂還沒看過電影,自己非常期待,昨天才親身看見羅霖,覺得非常漂亮,保養得非常好。對於以挑戰利智嘅34C對決羅霖不倒胸,Mandy話:「我嗰個會倒,佢犀利,keep得好。」


Mandy Lieu同周汶錡喺君悅出席美容活動,Mandy話噚日喺台灣返,去為 《痞子英雄2》補戲一日,自己個部分終於煞青,農曆年會返馬來西亞一個星期過年。

講到喺新片《愛·尋·迷》出水芙蓉一幕露34C上圍挑戰利智,Mandy話:「佢係女神,咁講我會好開心,唔可以比,我自己睇自己唔係女神,只係見到自己起身個樣,佢身材好好,我都要努力保持身形同健康。」問佢覺唔覺得羅霖肉搏關楚耀重口味戲份較搶鏡?佢就話:「每個風格唔同,陶傑話我係玫瑰,羅霖係牡丹,好開心。」佢自己覺得玫瑰好危險,有刺會拮到手。對於以挑戰利智嘅34C對決羅霖不倒胸,Mandy話:「我嗰個會倒,佢犀利,keep得好。」

周汶錡會喺香港過大年初一,預備咗5位數利是,之後會去法國滑雪,中西情人節就會喺香港過,但老公唔重視慶祝:「佢話日日愛我就得,使乜情人節愛,食大餐、送花要同人逼。」講到會唔會生個馬B?佢就話會努力。問有冇叫細妹周麗淇喺新年帶男友徐正曦返屋企見家長?佢話有,但聽聞唔喺香港,未見過。會唔會催派利是?佢話:「一見面就催,嚇走人。」

羅霖已是三子之母,年屆48,但胸形依然咁靚,佢話:「生仔?陣因為每次都餵人奶到半歲,當時都升?兩、三cup,依家上圍比以前大?。」


48歲「美魔女」羅霖近日頻頻出動,宣傳新片《愛‧尋‧迷》,每次都以性感打扮驚艷現身,笑容滿面,態度一等一專業,其實有苦自知。同前夫劉坤銘辦離婚手續,向遭對方索每月五位數贍養費,令月花10萬撐起頭家?羅霖跌落人生谷底。

今日出版之周刊同羅霖作深情專訪,羅霖謂離婚官司令佢大受壓力,更因為咁而令佢持續失眠。一提到就快50喇,又經歷過感情重創,羅霖話,如果真係要再搵另一半,首要條件一定要養得起佢:「最理想係我唔使做?,佢養得起我,可以照顧到我同囝囝。」但講講下,羅霖都灰爆:「我年紀唔細,又係一個離過婚有三個仔?女人,連我自己都接受唔到自己個仔娶個離過婚?女仔,所以冇男人會要我,睇下我有冇咁?福氣,好唔好命。」

雖然年紀已不輕,但羅霖真係保養有道,佢更大方分享護胸之道,原來都離不開按摩二字。羅霖話每日洗完白白之後一定全身搽護膚lotion,每月定期做兩至三次人手推脂通淋巴。羅霖謂:「生仔?陣因為每次都餵人奶到半歲,當時都升?兩、三cup,依家上圍比以前大?,但年紀問題,加上地心吸力,所以都會做加強胸部結實運動,亦會每晚自己按摩。」

熱門文章