蘇施黃茶包事件

主持唔少飲食節目嘅蘇施黃(阿蘇)日前因濃茶收費昂貴,在電台同facebook唱衰鬧爆該酒店同侍應, 又話酒店係cheap精,甚至開名話侍應蠢。事件激發起後引起熱烈討論,好多網民對阿蘇嘅行為反感, 紛紛留言狂轟佢。 尋日阿蘇終於打破沉默,於facebook留言「反省」。


「對於茶包的事件,多謝大家的議(意)見。我係一個樂於學習,樂於反省的人。 我今次絕對有不是的地方,錯在『assume』. 我冇問清楚加一個茶包要加多幾多錢, 我assume的價錢和Crown Hotel收的價錢有距離,所以細時學過千萬不要『assume』, make an 『ass』 out of 『u』 and 『me』!!!細時學的教訓,時常都會繼續忘記。 今次亦高興同見到香港有很多大方的朋友,大家繼續生意興隆!」



有網民睇到留言都唔太收貨,雖然佢公開「反省」,但有人都認為佢沒有同該侍應道歉,沒有誠意。 又有網民撐阿蘇,覺得係小事。 有網民留言:

「其實大家有冇諗過,有時服務員嘅態度都好有可能觸怒到食客,咩嘢叫做『經理都係咁話』, 你意思係想大個食客嗎?意旨我拒絕閣下要求是得到上司批準?如果服務員清楚公司嘅服務旨引, 何不清楚有禮地交代收費然後等個客人自己決定?有時引起雙方誤會就是一些不必要的用詞。」;

「當然,蘇大姐亦要注意自己公眾人物的影響力,開名投訴是有不妥。一隻手掌拍唔響,呢件事係一個學習嘅機會。」;

「我都覺得你應該要同個侍應道歉!人哋打份工,要受你氣、又俾你公開咁話佢!你有勇氣係度認錯左, 咁都要有勇氣同佢道歉!」;
「你呢啲唔係認錯,係講大話掩飾自己過錯。傻啲嗎?你唔好講大話。咩叫assume,咩叫無問清楚? 你自己都講到明侍應話:『兩個茶包要收兩杯錢,經理都係咁話。』你根本就知道收兩倍,事後又嘈人哋。」

熱門文章