長毛掟陰司紙 財爺:行開啦!

昨日立法會都幾熱鬧,幾劑嘢都有議員熱議,好似審計報告射中盛事基金評審委員會主席林健鋒、財政預算審議延後、以及財爺曾俊華俾長毛掟陰司紙時口頭還拖。




當時大家睇往成件事發生,長毛做例行出位表演,今次玩陰司紙,主題係如果財爺攞出500億元給老人家,佢就不會拉布。口號係「我有1000億(陰司紙)你要唔要呀!」佢一路叫一路衝向財爺,跟住兜口兜面向財爺掟陰司紙,曾俊華就回應咗一句:「行開啦!」最終長毛被逐離會議廳 。

議員們議論的是鬍鬚曾以「好老脾」見稱,之前落區俾人掟蛋掟中都笑笑口,今次點解咁大反應?

結論係「人善俾人欺」,財爺好人,長毛蝦得就蝦,對財爺的示威行動都相當過份,好似今次兜口兜面掟財爺陰司紙,完全無理人地的感受。


唉,Ariel就覺得長毛次次都離座示威,慢慢變咗例行公事,佢都要搞創意,所以示威物品次次唔同,爭取曝光。長毛今次口講爭取的是政府向老人派錢,但唔該佢問吓老人家贊唔贊成佢搵陰司紙掟人,老人家喺電視見到陰司紙係咁飄都唔開胃啦,呢啲嘢好棹忌。記得舊年11月TVB台慶,長毛去TVB門口撒溪錢,無幾耐邵老六就過埋身,呢單嘢無記中人講到而家。長毛示威唔該有品啲啦。

熱門文章