薛凱琪離巢

薛凱琪拒談離巢原因


薛凱琪(Fiona)前晚與母親齊齊出席電影《低俗喜劇》首映禮,Fiona一到場,杜汶澤即表示要送「事業扇」給她,但她笑着拒絕並指自己不需要。

講到她不續約華納唱片,被指不飲水思源,Fiona直言件事來得好突然,她稱之前有續約的心態,才會舉行紅館演唱會,但後來公司有所變動,她也覺得件事好突然,她說:「我不是Well Planning去走,但原因是甚麼無需要講,我們合作了8年,分手大家都不想,公司個個都好錫我,會打電話約我食飯,我都希望快點公布新動向,演唱會反應好想開Part 2和出國語碟。(方大同話妳已有新安排?)他祝福我啫,其實都未定,只希望會快。(簽房祖名旗下公司?)暫時不想透露自己的想法。」文、圖:黃佩麗



由華納一手捧紅的薛凱琪(Fiona),突然傳出離巢的消息,Fiona昨日親口證實:「我同華納約滿咗,本來我口頭上答應繼續合作,但因一啲合作方式嘅變動,係好無奈。」她形容跟公司像情侶,但被迫分手:「華納係國際性公司,我知香港老闆都控制唔到,佢都盡咗力,雖然我哋分咗手,但我哋都好愛對方。」

她又謂不擔心被指飲水不思源:「我做任何嘢都對得住自己,我哋大家都知咩事,尊重大家我唔會講原因,呢啲係私事,好似同男朋友分手,我都唔會同人交代。」因難捨多年感情,她透露日前親筆寫心意卡給同事時,邊喊邊寫,她哽咽說:「佢哋好錫我,日前同佢哋搞歡送會,啲同事都喊。」而華納劉經理表示視Fiona如親生女:「開心睇住個女嫁咁,大家合作好愉快,留低好多美好回憶。」

入行八年的Fiona由華納唱片一手捧紅,上月初還圓她夢想,在紅館為她舉行首個演唱會,據本報收到消息,原來Fiona上月底已正式跟華納約滿,Fiona昨日親證已經離巢,她坦承去年底開始籌備個唱時,雙方已傾談續約問題,她一直都是諗住續約,甚至已經口頭答應,但當個唱籌備得如火如荼,突然出現變動。


她在電話中哽咽說:「係一啲合作方式嘅嘢,總之係大變動,華納係一間國際性公司,我明白唔係香港老闆可以控制到,佢都盡咗力,我哋就好似情侶咁,我都好唔想離開,但係被迫分手,我哋仲係好愛對方。」暫時她見不到有解決方法。

她指的變動是否關乎金錢問題?Fiona表示要尊重雙方協議,她不會透露,她說:「我唔會講咩問題,係私事,好似同男朋友分手我都唔會講原因。」跟公司一班同事共處八年,大家不但有深厚感情,對他們更是信任,她說:「我日前先同佢哋食飯歡送,我又寫卡、買禮物送畀佢哋,我一邊寫一邊喊。」

由公司一手栽培的Fiona可擔心被指不飲水思源?她說:「我做任何嘢對得住自己,我同公司都知咩事,呢個圈冇秘密,離開華納我覺得好可惜。」是否有多間公司向她招手?她說:「我啱啱完約唔想講呢啲,(離開已經係事實?)係離開咗,但大家仲有感情,我同同事都有喊,點解會喊,因為你真係愛佢先喊。」華納唱片劉經理坦言Fiona由出道湊到大,如今像看着女兒出嫁一樣,跟Fiona合作八年,大家留下很多美好回憶。


熱門文章